زمان مطالعه: 5 دقیقه

۸ تکنیک از دیدگاه آموزش آموزش آنلاین ۴ گزینه برای برگزاری جلسه آنلاین

انچنان اهمیت ندارد تا شما دبیر یا دانش اموز باشید تا با کلمه اموزش انلاین و برگزاری کلاس انلاین به گوشتان خورده باشد. دنیای امروز بسیاری از فرهنگ ها را تغییر داده و یکی از دغدغه های آموزش آنلاین ۴ گزینه هم برقراری ارتباط دانش آموزان با این فضای آنلاین بوده است.

امروزه با پاندمی کرونا به سرعت روال سابق خیلی از کسب و کار ها عوض شده است. اما به سرعت در تلاش بودند تا با روال جدید خود را از هر طریق وفق دهند اموزش هم از این قاعده مستثنی نبوده و همگام با شرایط موجود روش اموزش خود را تغییر داد و برگزاری کلاس های انلاین  مانند اموزش انلاین را گزینه دسترس عموم قرار داده شده تا به راحتی بتوان از آن همه افراد استفاده کنند.

 

آموزش آنلاین 4 گزینه

 

کلاس انلاین به دو شیوه برگزار می شود: اموزش انلاین به روش ضبط ویدیو و اموزش انلاین به روش زنده .

۱- روش ضبط ویدیو

در روش ضبط ویدیو ارتباط انلاین و هم زمان معلم و دانش اموزش نیست و مطالب اموزشی در قالب ویدیو یا پاورپوینت در اختیار دانش اموز قرار میگیرد.

۲- اموزش انلاین زنده

در این نوع از اموزش هم زمان دانش اموز و دبیر باید در کلاس انلاین حاضر باشند که عمده ی خدمات آموزش آنلاین ۴ گزینه در محیط ایمن نوع اموزش انلاین است.

برای سفارش خدمات سامانه آنلاین کلیک نمایید

در کل کلاس انلاین نوعی از کلاس اموزشی هستند که در ان افراد در مکان های دور دست از هم قرار دارند و می خواهند از یک کلاس اموزشی بهره ببرند در اینجا می خواهیم تکنیک هایی در رابطه با برگزاری کلاس انلاین بیان کنیم تا شما بدانید دانش اموزان و دانشجویان چه انتظاراتی از شما دارند و آن هارا به مرحله اجرا بگذارید تا بتوانید کلاس انلاین خود را روی روال بیندازید و در امد از این راه کسب کنید.

۱- برای برگزاری کلاس انلاین خود برنامه ریزی داشته باشید:

دانش اموزان و دانشجویان شما در دسترسی شما نیستند پس باید زمان برگزاری کلاس را با انها همگام با مشغله های روزمره انها مطابق باشد به دلیل اینکه فضای کلاس انلاین با کلاس حضوری متفاوت است و دانشجویان و دانش اموزان از نظر زمانی با معلم متفاوت باشند. پس زمان رو طوری تعیین کنید که هم شما و هم دانش اموزان با خیال راحت در کلاس حاضر شوند.

۲-امکانات تکنولوژی و فناوری خود را حتی المکان به سطح پیشرفته ارتقاء دهید:

اموزش انلاین علی الخصوص تدریس به تکنولوژی به روز احتیاج دارد پس ابتدا باید از نظر اطلاعات فناوری بروز کنید و سپس تکنواوژی در دسترس خود را مانند لپتاب و کامپیوتر همراه با یک اینترنت قوی در کلاس حاضر شوید.

8 تکنیک از دیدگاه آموزش آنلاین 4 گزینه برای برگزاری جلسه آنلاین

۳-یک محل کار مناسب با شرایط کاری مناسب در نظر داشته باشیم :

مطابق با شرایط جدیدی که برای هرکس با کار به وجود امده و شما نیز باید با این چالش انلاین بودن کار خود کنار بیایید و خود را وفق دهید اولین گام برای تغییر شرایط خود باید محلی را برای انجام کار خود انجام دهید که ار نظر شرایط کحیطی مطابق با کار و فعالیت شما باشد. همچنین وسایل و اجسام اضافی را از خود دور کنید تا در موقع کار تمرکز خود را حفظ کنید.

۴- بحث خلاقانه ای که نوعی حرکت برای دانش اموزان که شرکت در بحث داشته باشند:

در کلاس انلاین باید فضایی ایجاد شود که دانش اموز فعالیت خود را به طور مداوم حفظ کند و نو اوری به همراه داشته باشد این نو اوری زمانی پدید میاید که امکانی برای دانشجو فراهم شود که او با خاطر اسوده نظر و ایده ی خود را بیان کنند به نوعی انها با کسب انگیزه راحتتر با کلاس ارتباط برقرار میکنند و سرعت بیشتر اهداف شما بیشتر می شود

۵- حفظ ارتباط منظم دبیر و دانشجو باهم:

دبیر و دانشجو باید سعی بر این داشته باشند که از طرق مختلف مثل ارسال تکالیف حضور در کلاس و پرسش پاسخ و همچنین معرفی دانشجو و ذکر مهارت هایی که دارد و دبیر باید تلاش کند تا با دانشجو به صورت راحت صحبت کند و پرسش ها رو به راحتی پاسخ دهد تا احساس ارامش به دانشجو دهد.

۶- دانشجو و دانش اموز را تشویق و در صورت لزوم از او نظر بخواهیم:

هر موقعیتی را غنیمت بدانید که دانشجو را تشویق کنید. تشویق استاد از دید دانشجو و دانش اموز اثرگذاری بسیار زیادی دارد و از او نظر بخواهید، زیرا باعث افزایش کیفیت برگزاری کلاس میشود.

مشاوره رایگان با کارشناسان با تجربه ۰۲۱۹۱۳۱۵۱۷۱

دانش اموزان و دانشجویان بیشتر از همه تجربه شرکت در کلاس انلاین رو دارند و می توانند دقیق تر نکات مثبت و منفی را در نظر بگیرند در واقع با این عمل نوعی استقلال به دانشجو و دانش اموز تزریق می شود و اعتماد بنفس او بیشتر میشود.

8 تکنیک از دیدگاه آموزش آنلاین 4 گزینه برای برگزاری جلسه آنلاین

۷- استفاده از نرم افزار های شخصی سازی شده:

انتخاب نرم افزار و پلتفرم مناسب کمک زیادی به برگزاری کلاس انلاین میکنند نرم افزار اموزشی انلاین چهار گزینه به دلیل بومی سازی و شخصی سازی باعث شده تا دانش اموزان با ان ارتباط بگیرند کار با پلتفرم آموزش آنلاین ۴ گزینه به قدری راحت و مناسب همه سنین و حتی هر اندازه سواد فناوری است که به جرات میتوان گفت یکی از بهترین پلتفرم های چهار گزینه است.

۸- انرژی زیاد باعث ارتقاء سطح کیفیت کلاس میشود:

از ابتدای کلاس شور و هیجان را به مخاطبان القا کنید چون در کلاس انلاین از کار های شخصی خود فاصله میگیرند و وارد کلاس میشوند تا خود را با فضا وفق دهند زمانی از دست میرود پس مدیریت این اتفاق و همگام کردند این با کلاس دست شماست تا بتوانید توجه او را به کلاس جلب کنید.

در این راستا فعالیت های مختلفی از قبیل بخش موسیقی ، ویدیو، نمایش عکس یا درگیر کردن با پرسش های خود در صورتی که این پرسش ها بی ربط با کلاس نباشد.

در پایان:

حرف اول را در برگزاری کلاس انلاین یک پلتفرم حرفی میزند. شما با انتخاب یک نرم افزار اموزشی انلاین حرفه ای مثل پلتفرم آموزش آنلاین ۴ گزینه در رابطه با بی نقص برگزار شدن کلاس خود دغدغه ای نخواهید داشت تیم آموزش آنلاین ۴ گزینه بر ان است تا با ارائه بهتری و جامع ترین خدمات به کاربران خود به انها در پیشرفت کسب و کار اموزشی خود کمک کرده و همچنین جلب رضایت ان ها را مادام العمر داشته باشد .

برای سفارش خدمات سامانه آنلاین کلیک نمایید