زمان مطالعه: 4 دقیقه

۷ ابزار برگزاری جلسات در پلتفرم آنلاین

دوران کرونا بستر مناسبی را فراهم کرد که ابزار ها و پلتفرم آنلاین قابلیت های خود را به صورت صد در صد به گوش جهان برساند شرایط ایجاب کرده بود که کسب و کار های توسعه یافته و نو پا بدون استفاده از این نرم افزار ها قادر به برگزاری جلسات خود نبودند و تقریبا هیچ کسب و کاری را مشاهده نمی کردید که از این پلتفرم آنلاین استفاده نکرده باشد.

به دلیل پیش برد کسب و کارها این ابزارها محبوبیت خود را پیدا کردند. در واقع این ابزار ها به راه های ارتباطی تبدیل شوند و به افراد این اجازه را میداد بدون حضور فیزیکی در محل کار بتواند به روتین کاری خود ادامه دهند و خللی در انجام کار های خود نداشته باشند در ادامه ی مقاله می خواهیم به چگونگی برگزاری یک جلسه انلاین و بهترین نرم افزار مورد استفاده و همچنین به مزایا و معایب هر یک از انها به پردازیم.

 

۷ ابزار برگزاری جلسه آنلاین

ابتدا می خواهیم به مسئله ی چگونگی برگزاری یک جلسه انلاین بپردازیم. در واقع با شیوع پاندمی کرونا جلسات انلاین یکی از دغدغه های هر کسب و کاری شد که چگونه یک جلسه انلاین برگذار کنند تا به نوعی مشابه با جلسات حضوری با بهترین کیفیت برگزار شود.

برای سفارش خدمات سامانه آنلاین کلیک نمایید

با ورود جلسه انلاین به بعضی از کسب و کار ها حتی باعث پیشرفت و پیشبرد سریعتر اهداف ان ها نیز شد برای مثال کسب و کار هایی مثل مشاور املاک با استفاده از ابزار های کنفرانس انلاین خانه های معامله را به مشتریان خود راحت تر نشان میدادن و در واقع این کار نوعی تکنیک برای حفظ مشتری شد.

این کار باعث شد مشتری مجدد به انها مراجعه کند و با این استراتژی فروش بیشتری را داشتن از طرفی برگزاری جلسات از وقت و هزینه اضافی که همیشه صرف این جلسات به صورت حضوری میشد جلوگیری کرد وباعث شده بود سرعت انجام کار های معوقه بالاتر رود.

حالا نوبت به این می رسه که برای برگزاری جلسات انلاین چه ابزار یا نرم افزاری مناسب است که می توان با انتخاب ان همه نیاز های برگزاری یک جلسه انلاین با کیفیت را براورده کرد طبیعتا انتخاب یک نرم افزار که بتواند جلسات انلاین را با کیفیت عالی برگزار کند مهم است.

به همین منظور در این مقاله و در ادامه بحث به معرفه ای ۷ پلتفرم آنلاین برای برگزاری جلسات می پردازیم و بهتریم آن را از میان ابزار های معرفی شده انتخاب میکنیم:

Googl meet: همانطور که از اسم این نرم افزار مشخص است این نرم افزار یکی از سرویس های خدماتی گوگل محسوب میشود و بارز ترین ویژگی های ان این است که می تواند به راحتی روی سیستم های ویندوز نصب شود.

شما می توانید از داخل جیمیل خود نیز به این نرم افزار دسترسی مستقیم داشته باشید. این نرم افزار در داخل تنظیمات خود قابلیت افزایش کاهش تصویر را دارد بعلاوه ی اینکه در این پلتفورم انلاین اسکیرین شیرین هم وجود دارد تا بتواند صفحه نمایشگر ارائه دهنده را با بقیه کاربران به اشتراک گذاشت.

Zoom: این نرم افزار از روز های ابتدایی پاندی کرونا برای همه شناخته شده بود این نرم افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم قرار نمیگیرد و قابلیت های خاص ان در ورژن غیر رایگان ان است اما در نسخه رایگان خود می تواند تا صد نفر جمعیت را ساپورت کرد و فقط چهل دقیقه زمان ارائه ی مطالب وبرگزاری جلسه است جلسات ضیط میشوند و می توانید به صورت انلاین چت هم کنید

Skype: این نرم افزار از کهن ترین های پلتفرم های انلاین است که قابلیت های نسبتا خوبی برای داشتن یک جلسه انلاین دارد این اپلیکیشن باید روی سیستم ویندوز یا اندروید نصب شودهمچنین می توانید جلسات خود را تا پنجاه نفر برگزار کنید برای برگزاری کلاس حتما باید لینک جلسه را به کاربران بدهید تا امکان شرکت در جلسه را داشته باشند.

۷ ابزار برگزاری جلسات در پلتفرم آنلاین

 

Adobe connect: این پلتفرم آنلاین به صورت نرم افزار روی سیستم مورد استفاده نصب میشود و میتوان به کمک آن جلسات آنلاین را شخصی سازی کرد. این پلتفرم آنلاین امکاناتی مانند ضبط جلسات و فضای ذخیره سازی امنیت داده را دارد.

مشاوره رایگان با کارشناسان با تجربه ۰۲۱۹۱۳۱۵۱۷۱

۴gozineh: این برنامه یکی از پرکاربرد ترین پلتفرم های آنلاین است که تمام خدمات برگزاری یک جلسه آنلاین را به طور جامع دارد.چهارگزینه با بومی سازی خود توانسته به خصوص در عرصه آموزش که در سالها ی اخیر نیاز مبرمی به یک سیستم آموزش آنلاین جامع و کامل برای برگزاری کلاسهای آموزشی خود داشتند.۴گزینه با انقلاب در سیستم آموزش آنلاین دریچه تازه ای را رو به مدرنترین شیوه آموزشی گشوده است.این پلتفرم آنلاین قابلیت اجرا روی هر سیستم عاملی اعم از ویندوز اندروید یا ios و…. را دارد.این پلتفرم حتی در برگزاری کنفرانس های بین المللی با کیفیت  full HD است.

قابلیت های منحصر به فرد ۴گزینه:

  • اشتراک گذاری صفحه با کیفیت full HD
  • انعطاف پذیری در استفاده روی هر دستگاهی
  • ضبظ جلسات با هر ظرفیت و حجمی
  • عدم محدودیت در تعداد افراد استفاده کننده از این پلتفرم آنلاین
  • تخته دیجیتال همراه با ابزارهای پیشرفته برای استفاده
  • قابلیت اشتراک گذاری هر فایل با فرمت دلخواه
  • این پلتفرم آنلاین با هر دستگاهی و علی الخصوص مرورگر های شناخته شده قابل اجرا میباشد.

 

۷ ابزار برگزاری جلسات در پلتفرم آنلاین

در این مقاله سعی بر این داشتیم بهترین پلتفرم آنلاین را برای داشتن بی نقص ترین جلسات آنلاین به شما همراهان گرامی معرفی کنیم تا بتوانید از خدمات آن در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنید و پیشرفت را در کار خود احساس کنید.در نظر داشته باشید. پلتفرم آنلاین مورد نظر خود را مانند پلتفرم آنلاین ۴گزینه با قابلیت های گسترده انتخاب کنید تا بتوانید از خدمات جانبی آن نیز به بهترین نحو استفاده کنید.

البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که پلتفرم آنلاین باید متناسب با نیاز کسب و کار شما باشد تا کاملترین پاسخ را بتوانید دریافت کنید. ۴گزینه این امکان را دارد که به کاربران اجازه استفاده آزمایشی از سرویس خود را بدهد تا کاربران با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به تناسب آن با کار خود از آن استفاده کنند.

برای سفارش خدمات سامانه آنلاین کلیک نمایید