قوانین و مقررات خرید و اجاره خدمات وبینار آنلاین، سرور یا ماشین های مجازی از سایت چهارگزینه (۴gozineh.com)

این توافقنامه توسط چهارگزینه که ” طرف اول” نامیده میشود از یک طرف و سفارش دهنده که در این توافقنامه “مشترک” نامیده میشوید از طرف دیگر، تنظیم شده و از لحظه تایید سفارش و خرید خدمات به منزله امضاء می باشد و معتبر و قابل اجراست.

۱) سایت چهارگزینه هیچگونه مسئولیت و نظارتی نسبت به محتوای ارائه شده در سامانه آنلاین و سرورهای اختصاصی و گرافیکی ندارد.

۲) ارائه مطالب و یا محتوای خلاف مقررات جمهوری اسلامی ایران در سایت چهارگزینه ممنوع می باشد و سایت چهارگزینه هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.

۳) پس از ثبت سفارش توسط شما و واریز وجه، سرویس مورد نظر برای شما ساخته می شود و لذا امکان برگشت وجه پرداختی امکان پذیر نمی باشد.

۴) خدمات سایت صرفا به فرد سفارش دهنده تعلق دارد و قابل انتقال به فرد دیگری نمی باشد.

۵) حتما از مطالب قرار داده شده در داشبورد کلاس خود فایل های پشتیبانی تهیه بفرمایید، سایت چهارگزینه هیچ مسئولیتی در قبال پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات شما به هر علتی را ندارد.

۶) در صورت قطع شدن اینترنت کشور یا دیتا سنتر و یا قطع و وصل شدن صدا ، تصویر و عدم برگزاری کلاس توسط شما ، سایت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

۷) امکان کم یا اضافه نمودن تعداد روزها یا تعداد کاربران و یا اعمال هر گونه تغییرات پس از قطعی نمودن سفارش و واریز وجه امکان پذیر نمی باشد.

۸) برای ارتباط با پشتیبانی تنها در ساعت های ذکر شده در سایت به صورت تلفنی و یا از طریق پنل پیامکی اقدام نمایید.

۹) برای ثبت سفارش حتما اطلاعات هویتی و تلفن همراه کاملا صحیح و متعلق به خودتان را وارد نمایید.

۱۰) سایت چهارگزینه تنها وظیفه هدایت و پشتیبانی برای فرد سفارش دهنده را دارد و در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر برای تمامی کاربران حتما ۲۴ ساعت زودتر از تشکیل کلاس به صورت تلفنی با پشتیبانی سایت هماهنگی های لازم را بفرمایید.

۱۱) تعرفه مدارس با تعرفه سفارش فردی تشکیل کلاس متفاوت می باشد و لذا سفارش مدارس تنها از طریق تماس با واحد فروش سایت امکان پذیر است. 

۱۲) مشترک نمی‌تواند بدون اخذ موافقت رسمی از طرف اول، حقوق و تعهدات خود را به شخص و یا اشخاص حقیقی و حقوقی منتقل نماید. در صورت عدم اجرای تعهدات، قرارداد ملغی می‌گردد.

۱۳) مشترک مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در IP های تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و طرف اول هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت

۱۴) مشترک متعهد می‌گردد اقدام به Spam ننماید، هیچ‌کدام از سایت‌ها و سرویس‌های خود و مشتریان را به‌وسیله‌ Spam ( نامه‌های ناخواسته ) تبلیغ ننماید و امکان Spam را برای شخص ثالث فراهم نیاورد.

۱۵) مشترک متعهد می‌گردد که از سرویس‌های مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرم‌افزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آن‌ها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپی‌رایت بین‌المللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی WTO را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط مشترک، سرویس دهنده قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان سرویس دهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد. همچنین مشترک متعهد می گردد از هیچ یک از نرم افزارهای P2P مانند torrent و emule جهت download و یا upload فایل های ناقض قوانین copyright استفاده نکند و در غیر این صورت ممکن است بنا به شرایط طرف اول سرور مربوطه را مسدود نماید، در چنین شرایطی هیچ وجهی بازگردانده نخواهد شد.

۱۶) مشترک در انتخاب سرویس می بایست متناسب با نیاز خود اقدام نماید و در مورد سرورهای مجازی، سرویس دهنده قادر خواهد بود جهت جلوگیری از مزاحمت ها و آسیب های احتمالی برای دیگر کاربران ،از ادامه خدمات رسانی به کاربران پرمصرف خودداری نماید.

۱۷) مشترک متعهد می گردد، سرویس های Proxy و یا VPN ای که نیاز به login برای دسترسی به آنها نیست ( در اصطلاح  Anonymous Proxy ) را بر روی سرورهای خود نصب نکند.

۱۸) مشترک متعهد می‌شود برای هر ساعت هزینه پشتیبانی فنی که خارج از تعهدات سرویس ‌دهنده باشد، مانند اشکال‌یابی نرم‌افزاری، کمک در جهت نصب نرم‌افزار، حل مشکلات ویروسی و امنیتی، مبلغی که قبل از انجام خدمات مورد نظر توافق می گردد را براساس صورت ‌حساب دریافتی از طرف سرویس‌ دهنده طی مدت پنج روز کاری به طرف اول پرداخت نماید.

۱۹) مشترک متعهد می‌شود که از سرویس‌های خود برای نفوذ، اختلال، خراب‌کاری و به دست آوردن غیرقانونی اطلاعات در شبکه اینترنت به هیچ نحوی استفاده نکند و هیچ‌گونه نرم‌افزار کنترل و بازدید از شبکه (Network Monitoring and Surfing Tool) را بدون تایید قبلی از طرف اول بر روی سرور‌های خود نصب نکند.

۲۰) مشترک متعهد می‌شود در استفاده از سرویس‌های ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید.بدیهی است کلیه مسئولیت‌های ناشی از استفاده‌های غیرمجاز برعهده سرویس‌گیرنده یا مشترک خواهد بود.

۲۱) در صورتی که مشترک، خدمات پشتیبان گیری چهارگزینه را سفارش نداده باشد، از دست رفتن داده ها به هر دلیلی که باشد، هیچ مسئولیتی متوجه  طرف اول نخواهد بود.

۲۲) چهارگزینه هيچگونه مسئوليتي در رابطه با سوء استفاده هاي احتمالي افراد سودجو بر عهده نمي گيرد و ادعاي خسارت از جانب مشترک مورد پذيرش نخواهد بود.

۲۳) بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد و هیچ هزینه ای تحت هیچ شرایطی برگشت داده نمی شود.

۲۴) در صورتی که از سرویس های Managed استفاده نمی کنید، طرف اول تنها موظف است در مورد مسائل مربوط به شبکه و یا سخت افزار سرور پشتیبان شما باشد، لذا اگر تمایل دارید پشتیبانی در مورد نرم افزار و یا تنظیمات سرور را نیز دریافت کنید باید در هنگام سفارش سرور، مدیریت سرور را نیز سفارش دهید.

۲۵) بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری با چهارگزینه ، مشترک می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.

۲۶) چنانچه به موجب این قرارداد از جانب مشترک خسارتی به سرور طرف اول یا شخص ثالث وارد آید، مشنرک ضامن جبران خسارت می باشد. بدیهی است شرایط این ماده جدای از ماده جرایم این قرارداد است و قابل پیگیری در مراجع ذیصلاح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

۲۷) مشترک متعهد می شود تمدید هر سرور را ۱ ماه قبل از موعد اتمام قرار داد انجام دهد و هزینه آن پرداخت کند.

۲۸) چنانچه مشترک تمایل به قطع سرویس دارد باید ۱ ماه قبل از موعد اتمام قرار داد، درخواست خود را کتباً به چهارگزینه اعلام دارد.

۲۹) چنانچه مشترک در کمتر از ۱ ماه باقی مانده به اتمام قرارداد درخواست قطع سرویس دهد هیچ هزینه ای باز پرداخت نمی شود و سرویس، سر موعد اتمام قرارداد قطع می شود.

۳۰) چنانچه مشترک پس از اعلام قطعی سرویس مجدداً درخواست تمدید دهد، چنانچه هنوز قرارداد به اتمام نرسیده باشد، با احتساب جریمه معادل هزینه ۱ ماه سرور امکان پذیر خواهد بود.

۳۱) طرف اول هیچگونه خسارتی تحت هیچ شرایطی بابت بروز مشکلات احتمالی از جمله مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و یا شبکه ای که منجر به حذف، تخریب، تغییر اطلاعات و یا از کار افتادن یا متوقف شدن سرویس کاربران گردد، پرداخت نخواهد کرد.

۳۲) استفاده از ربات تلگرم غیر مجاز بوده و در صورتی که به هر شکل از ربات تلگرام استفاده نمایید سرویس بدون اطلاع معلق خواهد شد.

۳۳) در صورتی که کاربر در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، شرکت حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

۳۵) طرف اول مجاز به ارسال مشخصات فردی به مراجع ذیصلاح قضائی است.

۳۶) میزبانی سرویس هایی که با حملات ddos روبرو هستند بر روی پهنای باند اینترنت میسر نمی باشد و کاربر موظف به استفاده از شبکه اینترانت برای سرویس خود می باشد. کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از حملات ddos (اعم از اقدام به حمله و یا دریافت حمله) شامل هزینه های ترافیک مصرفی و هزینه های نیروی انسانی درگیر در مسئله بر عهده کاربر می باشد

۳۷) چهارگزینه مجاز به عدم سرویس دهی به کاربرانی است که در سرویس ها زیادی ایجاد مشکل می کنند. (کسانی که دارای چندین سرویس هستند).

۳۸) چهارگزینه هیچگونه وجهی به مشترک متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین مشترک متخلف مسئول جبران خسارت وارده به طرف اول را خواهد بود.

۳۹) زمانی که چهارگزینه از تخطی مشترک از شرایط مندرج اطلاع پیدا کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد. در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس مشترک به صورت موقت قطع گردد.